Rameau & Co

zondag 28 januari 2024 • Aanvang 16:00 uur

Oud-Katholieke Kerk, Varkensmarkt 18-20, 4101 CL Culemborg (let op: dit is de nieuwe locatie)

Entree: voorverkoop € 18 | aan de kerk € 20
CJP, studenten € 12

Deze zomer konden de muzikanten van La Pellegrina het programma Rameau & Co met verfijnde Franse barokmuziek maar één keer uitvoeren, wat natuurlijk jammer is van al het harde werken. De muziek stond als een huis en wist het publiek weer mee te slepen! Om een groter publiek ervan te kunnen laten genieten gaan we op 28 januari het programma nogmaals ten gehore brengen in Culemborg.
Lees hier meer over het programma

Weense Meesters

zaterdag 3 februari 2024 • Aanvang 20:15 uur

Geertekerk • Geertekerkhof 23 • Utrecht

Entree: voorverkoop € 18 | aan de kerk € 20
CJP, studenten, U-pas € 12

Op zaterdagavond 3 februari 2024 voeren koor en orkest van La Pellegrina in de Utrechtse Geertekerk het programma Weense Meesters uit, met fantastische werken: Schuberts Italiaanse Ouverture in C en Stabat Mater in g, Beethovens Vioolconcert en de Lente uit de Jahreszeiten van Haydn.
Lees hier meer over het programma

La Pellegrina projectkoor en -orkest
Dirkjan Horringa dirigent, m.m.v. Petr Bernášek viool, Hesther Oor sopraan, Kris van der Meij tenor, Mitchell Sandler bas